A A A K K K
людям із порушенням зору
Фінансово-економічне управління Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Мультишеринг документів у Дії: запустили новий сервіс для бізнесу

Дата: 23.05.2025 12:04
Кількість переглядів: 5

Фото без опису

Запустили новий сценарій інтеграції з бізнесом — мультишеринг документів через Дію. Уже з 1 червня клієнти матимуть змогу надіслати копії одразу кількох документів за одним запитом. Всього декілька кліків замість сканів, паперів та згаяного часу.

Мультишеринг розв’язує поширену проблему бізнесу — довгі й незручні процеси збору копій документів від клієнтів. Раніше доводилося надсилати кілька запитів, чекати на скани або фото, перевіряти, чи всі документи на місці. Це забирало час, створювало ризик помилок і збільшувало витрати.

З мультишерингом усе простіше — бізнес отримує весь пакет цифрових документів одразу. А клієнтам не потрібно збирати всі потрібні папери, сканувати або надсилати кожну цифрову копію по черзі. Усе швидко, просто та зручно через Дію.

Які документи доступні в мультишерингу:

  • ID-картка
  • закордонний паспорт
  • податковий номер (РНОКПП)
  • посвідки на постійне і тимчасове проживання 
  • довідка про доходи
  • свідоцтво про народження дитини
  • довідка ВПО
  • актові записи: зміна імені, шлюб, розлучення
  • пенсійне посвідчення
  • документи про освіту
  • посвідчення ветерана
  • посвідчення водія
  • техпаспорт
  • студентський квиток

Як це працює?

  • Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном з Дією
  • Обирає документи, які хоче надіслати
  • Підписує запит через Дія.Підпис

Клік-клік — і все: документи надсилаються автоматично, із цифровим підписом і печаткою Дії. Якщо потрібна довідка про доходи, яка раніше не була доступна для передачі, вона підтягнеться трохи пізніше — система надішле сповіщення, і шеринг завершиться.

Мультишеринг працює навіть тоді, коли в користувача немає всіх документів — надсилаються доступні, а ви одразу бачите, чого не вистачає.

Мультишеринг у Дії — це про зручність, адже не потрібно чекати на кожен файл окремо або перевіряти, чи не забув клієнт щось надіслати. Усе надходить автоматично. Це пришвидшує обслуговування, зменшує кількість помилок і покращує досвід клієнтів уже з першого контакту.

Як підключити мультишеринг? Налаштуйте або оновіть інтеграцію з Дією. Послуга платна для бізнесу, але повністю безкоштовна для громадян, які надсилають документи через мультишеринг.

 Усі технічні інструкції та інформація про тарифи доступні на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті @AiDiiaStartBot. Детальніше — у відео: 

З Дією ваш сервіс працює швидше — а клієнти залишаються задоволені.

Проєкт реалізовано Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Національного банку України.

https://diia.gov.ua/news/multysherynh-dokumentiv-u-dii-zapustyly-novyi-servis-dlia-biznesu


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень